3 лесни стъпки за създаване на уникална потребителска база данни

Факт е, че добре структурираната база данни е ключът  към успешното протичане на всяка маркетингова кампания. Чували ли сте за Принципа на Парето? Според него 20% от клиентите носят 80% от приходите на един бизнес. Липсата на информация за потребителите може да се окаже скъп пропуск. Събирането на потребителски данни е първата стъпка към ефективна SMS кампания и генериране на потенциални клиенти. За да достигнете до вашата целева аудитория и да повишите възвръщаемостта на инвестицията си, ще е нужно да изградите своя собствена уникална потребителска  база данни. Но как да я създадем?

Преди да стигнете до стъпките обаче, е хубаво да се уверите, че разполагате с естествено създадена база данни от потребители, която би имала интерес към вашия продукт или услуга. Закупената клиентска база данни често има обратен ефект, защото не се състои от хора, желаещи да бъдат ваши клиенти. Купуването на контакти за SMS кампания не е устойчиво в дългосрочен план и ще предизвика само разочарование, загуба на време и пари. Да не говорим за всички проблеми, свързани с GDPR, които рискувате да си навлечете.

Опитът на клиентите ни в SMSAPI показва, че печалбата от една SMS кампания, изпратена до естествено изградената контактна група, е в пъти по-голяма от тази, изпратена до закупена или наета база данни.

И така, ето как можете да създадете лесно своя собствена база данни.

SMS бюлетин

Нека да разгледаме нашата функционалност, предназначена за изграждане на бази данни – SMS бюлетин. Чрез него можете изключително лесно и ефективно да събирате допълнителна информация за вашите клиенти и да проектирате данните така, че да отговарят на нуждите на вашия бизнес. И, разбира се, SMS бюлетинът е напълно съвместим с GDPR.

sms-newsletter-SMSAPI

Как да внедрите SMS бюлетин във вашия уебсайт?

  1. Започнете с идентифицирането на най-полезната допълнителна информация, която бихте искали да получите от вашите клиенти и която ще е най-релевантна до вашия бизнес. Вземете предвид не само данни за контакт, но и демографски данни (възраст, пол), както и ключови характеристики (интереси, навици). По този начин ще можете да  персонализирате своя SMS, насочвайки се към конкретната аудитория.

2. Втората стъпка е да влезете във вашия клиентски портал на SMSAPI и да изберете конкретните данни, които искате да събирате. Впоследствие, нашата система ще герерира скрипт, който можете да поставите директно в кода на вашия уебсайт.

SMS-newsletter-platform-smsapi

3. И така, имайки вече внедрен SMS бюлетин, сте напълно готови да събирате нужните ви данни. Всеки потребител, съгласил се да участва в SMS бюлетина ще бъде добавен към групата контакти, която изберете или създадете в клиентския си портал. И Voilà! Вече можете да изпращате персонализирани SMS маркетингови кампании!

personalized-messages-sms-api


Разгледайте и нашето видеоръководство за изграждане на клиентска база данни чрез SMS бюлетин.


Независимо дали вече имате утвърден бизнес, или сте предприемач в тепърва прохождаща бизнес идея, цел с висок приоритет е достигането до повече потенциални клиенти. Но преди да инвестирате своето време, ресурси и креативност, насочете първо вниманието си към потребителите, които бихте искали да достигнете, тъй като възвръщаемостта на инвестицията силно зависи от избора на правилната целева аудитория. Осигурете повече видимост на своя бизнес и повишете продажбите си като създадете уникална потребителска база от данни чрез SMS бюлетин.

А ако все още нямате регистрация в платформата на SMSAPI, то сега е моментът за това. Направете го от тук напълно безплатно!