Съдържание
SMS-ът като форма на комуникация е предпочитан канал от потребителите, като през 2024, 80% от тях заявяват, че вече са абонирани за текстови съобщения на някоя фирма.
Фирмите вече използват SMS маркетинг, за да се свързват с клиентите си целогодишно и тази стратегия ще Ви се отплати още повече по време на Черен петък.
Компаниите, които могат ефективно да се свържат с клиентите си през този сезон със сигурност ще бъдат с едни гърди пред конкуренцията, защото повече от 50% от купувачите търсят привлекателни оферти онлайн.
По-долу ще прочетете нашите 3 съвета за изпълнението на успешна SMS маркетингова стратегия за Черния петък.
1. Започнете да планирате преди Black Friday
Няма да се уморим да Ви напомняме, че планирането е важно, макар и да го знаете сами. За да привлечете вниманието на аудиторията си и тя да очаква Вашите SMS-и, стартирайте SMS кампанията си за Черния петък доста по-рано. Започнете да предлагате ексклузивни оферти, за да създадете едно своебразно нетърпение, което да резонира сред Вашите клиенти. Започвайки отрано, Вие си гарантирате, че хората ще се сетят точно за Вас, когато започнат с празничното пазаруване.
Някои компании съобщават, че до 20 % от годишните им продажби идват от краткия 2-3-седмичен период през Ноември, който се върти около Черния петък и Кибер понеделник. Това ясно показва защо маркетингът за Черен петък трябва да бъде един от основните приоритети за Вас.
2. Сегментирайте и персонализирайте
Персонализация не е просто модерна дума. В съвременната конкурентна среда, тя е задължителна за успеха на SMS маркетинга, особено по време на Черния петък. Разделяйки Вашата база данни на групи въз основа на техните предпочитания, история на покупки и ангажираност можете да формулирате посланията си по начин, който ще резонира с всяка група от потребители.
Как да направим името на човека в SMS-a да започва с главна буква
Ако имената във Вашата база данни не започват с главни букви, може лесно да поправите това, като добавите параметъра [%first_name:capital%]. Системата гарантира, че всяко име има валиден запис. Например името „mihail“ се заменя автоматично с „Mihail“. Допълнителните опции са обяснени в портала за клиенти.
Ето и няколко идеи за сегментиране:
VIP клиенти: Възнаградете най-лоялните си клиенти с ексклузивен предварителен достъп до специални оферти и промоции по случай Black Friday. И разбира се, персонализирайте тяхното преживяване като им изпратите съобщение, измислено лично за тях с благодарност за тяхната лоялност и подчертавайки факта, че са Ваши VIP клиенти.
Клиенти от миналогодишния Черен петък: Анализирайте потребителското поведение от предишни кампании по случай Черен петък, за да разберете предпочетанията на клиентите. Препоръчайте им продукти подобни на предишни закупени от същия вид. Насърчете клиентите да се възползват от Черен петък и тази година.
Кодове за отстъпка
Функцията за код за отстъпка в портала на SMSAPI Ви позволява да генерирате/импортирате кодове за използване в нашата услуга. Вижте повече тук.
Абонати: Идентифицирайте абонатите за Вашите SMS кампании, които редовно взаимодействат с бранда Ви чрез SMS и посещават уебсайта Ви. Създайте за тях ограничени по време или пакетни оферти, бързи разпродажби. Използвайте стил, който завладява и ги подканете към бързи действия, за да стимулирате реализациите по време на периода на разпродажбите.
Нови абонати: Приветствайте новите абонати в списъка си за SMS кампании със специална оферта или код за отстъпка за първата им покупка през Черния петък. Запознайте ги с историята на бранда и подчертайте ползите от пазаруването при Вас през този пиков сезон. Използвайте ясни призиви за действие и стимули, за да насърчите първата им покупка и да започнете дългосрочни взаимоотношения.
3. Направете си график за изпращане на SMS
Създаването на добре планиран график за изпращане на траншовете SMS-и за Вашата кампания по случай Черен петък ще има максимално силно въздействие и добър резултат.
Нашата практика показва, че е най-добре SMS кампаниите да се изпращат до 7 пъти месечно, но не повече или веднъж или два пъти седмично.
По време на периода на Черен петък и Кибер понеделник може леко да се увеличи честотата на изпращане на съобщения, за да подсилите интереса и да предизвикате бързи действия от клиентите.
За да ви помогнем още повече, ние от SMSAPI ви предлагаме 15% допълнителен брой SMS-и при зареждане на Вашия профил с 200 лв или повече. Ако все още нямате такъв, не пропускайте да го създадете безплатно от тук.
Офертата е валидна до 10.12.2024г. и можете да се възползвате като въведете промокод BLACK15 при Вашето плащане.
Използвайте този промокод за плащене в платформата за изпращане на бизнес съобщения SMSAPI и увеличете продажбите си по време на Черен петък 2024.
Примерен график на изпращане на SMS кампании:
- 7 дни преди Черен петък: Предизвикайте вълнение с тийзър SMS, в който съобщавате за предстоящите супер оферти и ексклузивни предложения. Използвайте завладяващ език, за да създадете очакване сред абонатите си.
- 3 дни преди Черен петък: Осигурете ранен достъп на ВИП клиенти с ексклузивни предварителни оферти. Това не само възнаграждава лоялността на тези клиенти, но и насърчава ранните покупки и ангажираността.
- 1 ден преди Черен петък: Подчертайте, че предстоят ключови промоции и напомнете на абонатите да очакват оферти в деня на Черния петък.
- Черен петък: Информирате клиентите за нови оферти, отстъпки и актуализации в реално време (може да ги информирате за складови наличности). Създайте усещане за спешност във Вашия SMS с ограничени във времето оферти и 24-часови разпродажби, за да подтикнете аудиторията си към незабавно действие.
- 1 ден след Черен петък: Удължете вълнението и динамиката на продажбите с последващо SMS съобщение. Наблегнете на всички налични оферти, удължени промоции или нови продукти, за да привлечете още интерес и да увеличите продажбите дори след Черния петък. Удължаването на срока на разпродажбите по случай Черния петък може да бъде мощна стратегия за допълнителни покупки от клиенти, които може да са пропуснали първоначалния наплив или все още да обмислят.
Писането на текстови съобщения е една от най-популярните форми на електронна комуникация, като милиарди хора изпращат и получават кратки текстови съобщения (SMS) всеки ден.
Поради почти незабавното му достигане до потребителите и 98% процент на отваряне, е ясно защо толкова много брандове избират SMS като съществена част от маркетинг стратегиите си за Черен петък и Кибер понеделник.