SMSAPI - Транзакционни SMS съобщения

Съдържание

Свобода чрез автоматизация! Това трябва да бъде мотото на всеки успял собственик на бизнес и лидер на организация. Защо? Защото спестяването на време и ефективността започват чрез нея.
SMS комуникацията е много повече от обикновени съобщения, ориентирани към продажбите. Разберете как вашата компания може да се възползва от автоматизираните SMS съобщения, за да подобри не само производителността на служителите си, а и цялостното удовлетворение на клиентите.


Да, всички искаме да бъдем по-ефективни и по-продуктивни. Но автоматизацията в крайна сметка трябва да създаде по-добро цялостно изживяване за вашите клиенти и контакти.

Нека изясним за какво говорим – автоматичните SMS-и са всички съобщения, изпратени от автоматизирана система. Те са предварително написани съобщения, които се изпращат автоматично до получателите след извършено действие от тях или по предварителен избран от вас параметър.
Такива могат да бъдат транзакционни съобщения, напомняния за запазен час, регулярни напомняния за услуга/продукт, потвърждение за извършена поръчка и много други.

Нека ви запознаем с най-често използваните автоматизирани съобщения:

1. Транзакционни SMS съобщения

Транзакционният SMS дава добавена стойност на вашите клиенти. Прецизните и навременни актуализации на системата, информиращи текущия процес на покупка, са от съществено значение за съвременното обслужване и то особено в електронната търговия.

Решение, съвместимо с GDPR

За разлика от промоционалните SMS-и, не се нуждаете от съгласието на клиента, за да ги изпратите – транзакционните съобщения са напълно съвместими с GDPR като част от процеса на покупка (необходимо е обаче да се отбележи в политиката за поверителност).

За да настроите автоматизирани съобщения във вашата компания, ви е необходима интеграция между системата (CRM, електронна търговия и др.) и SMSAPI. Можете лесно да я направите с нашия отворен API.
Интеграцията служи като връзка между определено събитие, случващо се в системата и платформата за съобщения.

API е в основата на всяка интеграция. Въпреки че може да звучи объркващо, повечето интеграции са лесни за изпълнение. В случай на някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нашата поддръжка на клиенти.

Освен това винаги можете да използвате Zapier! Това е лесен метод за свързване на системите заедно и автоматизиране на работните процеси.


2. Многофакторна автентификация с SMS

Двуфакторното удостоверяване (2FA) означава, че потребителят трябва да използва две различни устройства (или методи), за да потвърди решение, транзакция или чувствителни данни. Проверката може да дойде под формата на линк за потвърждение или ПИН код. SMS съобщенията са бързи, сигурни и директни. Ето защо те са отлични за тази задача.

Потвърждаването на самоличност с текстово съобщение е често срещано в банковите и финансовите услуги, обществения и здравния сектор. В повечето случаи също е значително по-евтино от разработването на ваше собствено приложение или използването на други решения.

Ако се борите с неактивни или фалшиви акаунти, помислете за внедряване на активиране чрез SMS. Това е допълнителна стъпка за сигурност, която ще възпира нежелани регистрации, като принуждава потребителите да използват телефонните си номера.

Активирането на профил чрез на SMS повишава сигурността на вашите клиенти. Освен това има психологически ефект – марката и нейните услуги/продукти ще се считат за значително по-надеждни. Решението е популярно сред онлайн услугите (както професионален софтуер, така и игри).


3. SMS съобщения за поръчки

SMS-ът намери своя път към повечето онлайн марки. И не е чудно, че автоматизираните известия се считат за един от най-ефективните начини в обслужването на клиентите. Просто защото им позволяват да бъдат информирани в процеса на покупката им. Следователно клиентите са по-малко стресирани в случай на забавяне или други проблеми.

Автоматизираното SMS известие може да придружава вашите клиенти от началото на процеса до края му. Едно кратко текстово съобщение може да информира за: потвърждение на поставяне на поръчка, завършване на поръчката, доставка, очаквано време за доставка, потвърждение за получаване и т.н. Следователно е полезно за всички онлайн бизнеси.

sms-za-potvarjdenie-na porachka
SMS за потвърждение на поръчка

Имайте предвид, че съобщенията също са отлична възможност за изграждане на взаимоотношения. Изберете правилния тон, време и съставете своето послание разумно. В крайна сметка системните актуализации не трябва да бъдат обикновени или скучни.


4. Автоматични SMS съобщения

През системата на SMSAPI може да зададете персонализирани тригери за това кога да изпращате съобщения.

Най-простият пример е SMS, изпратен като съобщение за добре дошли до нов клиент. Важно е да създадете съдържанието му свежо и привлекателно (например с промокод за отстъпка), за да не бъде директно изтрито или изхвърлено като спам.

Периодични SMS съобщения

Проверете дали можете да създадете шаблон за поръчките на вашите клиенти. Повтарящите се поръчки, като офис консумативи, кетъринг или смяна на гуми, са отлични възможности за изпращане на SMS по график.

Интеграцията с календар ще ви позволи да изпращате автоматизирани напомняния. Те са базирани на шаблони, които автоматично се попълват с клиентски данни от системата. Тази функция е безценна за всички фирми с редовни услуги като салони за красота, автосервизи, клиники и много други.

sms-za-napomniane
SMS известие за напомняне

SMS напомнянията са сигурен начин за увеличаване на броя на клиентите, които действително се появяват на определената дата. Във ваша полза е да се подсигурите, че няма да забравят за нея.


5. SMS известия в реално време

За да направите известията подходящи, имате нужда от бързо решение. Е, автоматичните текстови съобщения са точно това! Те се изпращат мигновено, но по-важното е, че повечето текстове се четат в първите минути след получаване.

Бързият SMS е отличен начин да информирате клиентите си за възстановяване на запасите или лимитирана партида продукти. Освен това ексклузивността на канала го прави още по-привлекателен.

В случай на ограничена наличност на продукти или услуги, SMS съобщението влияе много в решението за покупка. То има несравнимо предимство пред всеки друг комуникационен канал – достига до мобилното устройство на потенциалния клиент за секунди.

Освен това SMS известието не зависи от интернет връзката. Нещо повече, стига клиентите ви да имат мрежово покритие, те ще могат да получат съобщението моментално.

Активност с кредитни карти, пътувания, актуализации на полети и известия за промяна на паролата – това са само няколко примерни приложения на SMS известията.


Автоматизираните текстови съобщения са ценен маркетингов инструмент за всички видове бизнес. При все по-засилената конкуренция на пазара, те играят важна роля за генериране на продажби и осигуряване на отлично изживяване на клиентите. Ключът към тяхното използване е намирането на правилния инструмент.

Направете вашата безплатна регистрация в SMSAPI и започнете да изпращате автоматизирани SMS съобщения още днес!