grupov-sms-marketing-do-firmi

Съдържание

SMS нотификациите до групи клиенти са ефективен и лесен начин за комуникация с потребителите. Какво Ви е необходимо, за да изпращате групови SMS кампании до Вашите клиенти от компютъра си?

Изпращането на групови SMS кампании предлага няколко предимства за фирмите, които се стремят да общуват ефективно със своите клиенти, но двете най-основни предимства са:

  • Висок процент на отваряне и отклик

SMS-ите се отварят по-често в сравнение с други форми на комуникация като електронната поща. Повечето SMS съобщения се отварят в рамките на няколко минути след получаването им, което гарантира, че информацията достига бързо до клиентите. Това е особено ценно за чувствителни към времето промоции, напомняния и предупреждения.

  • Ефективност откъм разходи и глобален обхват

Изпращането на масови SMS съобщения е икономически ефективна маркетингова стратегия, особено в сравнение с традиционните методи за реклама като печат или телевизия. Тя позволява на компаниите да достигнат до голям брой хора за минути. Освен това изпращането на SMS съобщения работи на всички мобилни телефони, независимо от свързаността с интернет или вида на телефона, което гарантира, че съобщението може да достигне до дори до възрастови групи, които може да нямат достъп до интернет или да не използват смартфон.

Масов или групов SMS – дефиниция

Услугата включва изпращане на голям брой текстови съобщения едновременно до много получатели. Това е ефективен и бърз начин за комуникация с голям брой хора.

SMSAPI – платформа за компании

Платформата за SMS маркетинг кампании е цялостно решение за фирми, агенции, публична администрация, неправителствени организации и институции. От един акаунт можете да извършвате групово изпращане на SMS-и, да обслужвате клиенти с автоматични известия и да използвате двуфакторно удостоверяване (2FA) на базата на текстови съобщения. Нещо повече, можете също така да получавате съобщения от клиентите. Разгледайте трите основни приложения на SMSAPI. 

Промоционални маркетингови кампании чрез SMS

SMS маркетингът за малки фирми и еднолични търговци е начин да увеличите продажбите и да спечелите нови клиенти. С помощта на масовите кампании можете бързо да достигнете до клиентите си, като ги информирате за нови продукти, промоции или специални предложения.

Пример: съобщения доклиентите на магазин за дрехи

Като собственик на магазин за дрехи можете да изпращате текстови съобщения за сезонна разпродажба с отстъпка за нова колекция или при изчерпване на размерите. Една SMS кампания ще Ви помогне да привлечете повече клиенти във Вашия магазин за кратък период от време и да увеличите продажбите си.

Груповият SMS маркетинг е подходящ и за малките фирми, които искат да намалят разходите за реклама. Изпращането на промоционални оферти и отстъпки е рентабилно, тъй като позволява да се постигне висока възвръщаемост на инвестициите, без да се отделя голям бюджет за реклама.

Пример: SMS за фотостудио

Ако сте фотограф и предлагате различни фотографски услуги, можете да изпращате на клиентите си SMS съобщения с отстъпки за фотосесии, като ги насърчавате да използват услугите Ви и за в бъдеще. По този начин ще комуникирате с тях редовно и ще изградите положителен имидж на Вашето фотографско студио.

Изпращането на съобщения, независимо дали става въпрос за имейли или SMS съобщения, е важен инструмент за изграждане на трайни взаимоотношения с клиентите. Чрез редовен контакт и предоставяне на ценна информация компаниите могат да спечелят доверието на клиентите, което води до увеличаване на следващи поръчки и повече лоялни клиенти. Правилната комуникационна стратегия може да допринесе за растежа и успеха на компанията Ви на пазара.

SMS маркетинг и GDPR

Не изпращайте съобщения без да сте получили съгласие от клиентите си. Също така, винаги включвайте връзка, която им дава възможност да се откажат да получават SMS кампании от Вас.

Възможността за изпращане на съобщения с промоции е само едно от приложенията на платформата за бизнеса. Разберете по какви други начини да използвате системата за изпращане на SMS.

Изпращане на SMS известия при потвърждения за доставка и поръчка

Изпращането на SMS известия е изключително полезен инструмент за онлайн търговията. Процесът на комуникация може да се автоматизира, което ще спести време.

Пример за използване на автоматизирани SMS съобщения може да бъде потвърждаването на поръчка или посещение. Клиентът ще получи SMS по предварително създаден от Вас шаблон със съдържание и предварително посочени параметри в портала. Например, след поръчка, потвърждаване на среща, дата на доставка на пратка, променено или празнично работновреме или в случай на технически проблеми.

SMS за верификация

През SMSAPI можете, също така, да изпращате SMS кодове за логване в сайтове или удостоверяване на данни. Този инструмент се нарича SMS Верификатор. Решението се използва от световни гиганти (Uber, Microsoft, Booking), но и от по-малки компании. Прочетете повече за сигурността в SMAPI и научетете как да защитите данните и достъпа до Вашия профил в платформата.

Групови SMS-и с име вместо с номер

Може да промените мобилния номер със свое име, например името на Вашата фирма или бранд. Така ще се замени полето „От:“, показвано в SMS-a. Съобщенията от име на фирма са прост начин да увеличите надеждността и ефективността на корпоративната си комуникация. За да покажете име на телефона на получателя, а не просто един телефонен номер, е необходим само достъп до клиентския панел на SMSAPI.

Масово изпращане на SMS кампании от компютъра – как става това?

Както споменахме по-горе, групови или масови SMS-и представлява изпращане с цел маркетинг до по-голяма група получатели, но може да се изпращат кампании до по-малки групи хора, разделени например по възраст, пол или дата на присъединяване към SMS абонамент.

SMS до много получатели означава достигане до голям брой хора чрез бърза и директна комуникация. Това допринася за по-голяма ангажираност на аудиторията и по-добри резултати за бизнеса.

Опитайте платформата SMSAPI.bg

Създайте акаунт и вземете един безплатен SMS за тест. Нашият екип на Ваше разположение във всяка стъпка от процеса.

Как да напишем ефективно послание

За да напишете добре групово текстово съобщение, трябва да се съсредоточите върху ясното и кратко съдържание, като избягвате прекомерната употреба на съкращения или сложни изрази. Важно е също така да включите в съобщението ясен призив за действие, като например „посетете магазина“ или „използвай отстъпката сега“.

Примери за SMS нотификации

Ето няколко примерни съобщения, от които може да се вдъхновите, когато съставяте Вашите групови SMS кампании.

Персонализиране на SMS съобщения

Персонализирането на съдържанието е ключов елемент на ефективните маркетингови кампании. Използвайки данни от базата данни за контакти или друга система, можете да адаптирате съобщението си към аудиторията, като включите нейното име или друга индивидуална информация.

Защо персонализираните SMS-и работят по-добре? Защото получателите се чувстват по-ангажирани и свързани със съобщенията, които се отнасят директно до тях, техните проблеми или история на поръчките. Това допринася за ефективността на кампанията. Персонализираните групови SMS-и, с конкретна оферта, съобразена с нуждите на конкретна аудитория, предизвикват по-голям интерес и по-ефективно насърчават желаното действие.

Тествайте SMSAPI сега

Регистрацията в SMSAPI е безплатна и отнема няколко минути. Плащате само за обем от изпратени съобщения (точки) и някои допълнителни инструменти. Платформата Ви позволява да избирате лично държавите, до които искате да изпращате съобщения и да управлявате Вашата база данни с контакти.

Всичко, от което се нуждаете, е компютър с достъп до интернет, като нашата SMS услуга работи през браузъра на вашия компютър. Може да свалите и приложението на SMSAPI на Вашия смартфон. Получете достъп и до онлайн платформата за SMS и интерфейса на SMS API – създайте безплатен тестов акаунт за Вашата фирма.

SMS нотификациите осигуряват по-директна форма на комуникация, отколкото например електронната поща. За малките компании, които ценят ефективността, бързината и простотата на комуникацията, изпращането на текстови съобщения е незаменим инструмент в обслужването на клиенти.