SMSAPI - често задавани въпроси

Какво става с имената на изпращачите? Какво е необходимо, за да се регистрирам в SMSAPI платформата? Трябва ли да имам фирма, за да изпращам съобщения? В тази статия събрахме всички най-често задаваните, но не толкова прости въпроси и техните отговори, за да ви предоставим възможно най-полезна информация.

1. Кои страни са в обхвата на услугите на SMSAPI?

Изпращаме съобщения до всички страни с изключение само на Северна Корея.

2. Каква е максималната дължина на името на изпращача?

Уникалното име на изпращача е ограничено до 11 буквено-цифрови знака. 

3. Можете ли да разширите ограничението за знаци на име на подател?

За съжаление е ограничен от техническите възможности на GSM стандарта. 11 знака заместват 9 цифри от число плюс 2 цифри от кода на държавата.

4. Използвате ли импортирани бази данни по някакъв начин?

Не. Освен това ние гарантираме безопасността и поверителността на данните, които са от съществено значение за функционалността на платформата, всичко това съгласно GDPR. Моля, разгледайте нашата Политика за поверителност в случай на допълнителни въпроси.

5. Може ли частно лице да използва платформата SMSAPI?

За съжаление не. Поради естеството на нашите услуги и GDPR, само регистрирани компании, собственици на бизнес, правителствени и публични институции имат право да използват нашата платформа.

6. Трябва ли да управлявам бизнес, за да използвам SMSAPI?

Да, нашите услуги са ограничени до собственици на фирми и техните служители, затова изискваме подробности за фактурите на вашата компания или организация.

7. Какъв е лимитът за SMS съобщения?

Можете да изпратите до 800 000 съобщения в една SMS кампания.

8. Възможно ли е използване на вашите услуги без писмен договор?

Разбира се, за да използвате нашите услуги, не се изисква да се обвържете с договор. Единствено е необходимо, преди профилът ви да бъде напълно активен, да подпишете общите ни условия. Това е необходимо за максимална защита на потребителите, до които ще бъдат изпращани съобщения.

SMSAPI.bg е предплатена платформа. Можете да платите с кредитна карта или банков превод. Минималното плащане е 30 лв. В случай на надхвърляне на 100 000 съобщения, изпратени месечно, ние предлагаме специални условия. Чувствайте се свободни да ни изпратите запитване, за да го обсъдим.

9. Как мога да създам собствена база данни с контакти?

Има много начини. Най-лесният е да използвате безплатен инструмент за SMS бюлетин, представляващ формуляр, който може да поставите на уебсайта си. Можете също да използвате виртуален мобилен номер или хартиен формуляр на касата.

Как да останем на добрата страна

Когато събирате контакти във вашата база данни, не забравяйте за съответствието с GDPR. Помолете клиентите за разрешение за изпращане на маркетингови съобщения и ги информирайте за обработката на данни и процесите.

10. Възможно ли е да изпращате съобщения до стационарен номер?

Поради нестабилна оферта на стационарни оператори вече не предоставяме услугата. Системата автоматично премахва стационарните номера от базата данни с контакти.

11. Мога ли да планирам SMS кампания?

Абсолютно! Можете да планирате кампания за желана дата и час до 3 месеца предварително. Съобщенията ще бъдат видими в портала за клиенти в раздела „Насрочени съобщения“.

12. Какъв е лимитът на специалните символи в SMS съобщението?

Според глобалния GSM стандарт включването дори на един специален символ намалява ограничението от 160 на 70 символа. Прочетете повече за това в нашите ЧЗВ за техническа поддръжка.

13. За колко време трябва да изразходя баланса си?

Преведеният баланс е на разположение за неограничено време. Но имайте предвид, че вашият акаунт ще бъде архивиран, ако не предприемете никакви действия в него в продължение на 6 месеца.

14. Изисква ли се плащане за регистриране на акаунт?

Регистрацията е напълно безплатна и не изисква допълнителни плащания. Вие сте повече от добре дошли да тествате нашите услуги!

15. Как мога да съхраня списък с телефонни номера за по-нататъшно импортиране?

Системата импортира данни от .csv, .xls, .xlsx, .ods електронни таблици и от текстови файлове. Просто се уверете, че всички числа са поставени в една колона.

16. Как мога да създам допълнителен профил за моя служител?

Влезте в клиентския панел и изберете „Добавяне на нов подпотребител“ в раздела „Подпотребители“.

SMSAPI-подпотребители-4

17. Как се показва съобщение от няколко части на телефона?

Съставеното съобщение се показва като един дълъг SMS.

18. Защо определени имена на изпращачи не се приемат?

Определени имена на изпращачи може да бъдат отказани поради съображения за сигурност. Задаването на име, свързано или подобно на добре известни марки и институции, изисква потвърждение на правата за използването му.

Сигурност на името на изпращача

Когато добавяте добре познато име на подател (т.е. марка, финансова организация или публична институция), не забравяйте да ни изпратите писмено изявление, което потвърждава вашите права да го използвате.

19. Предлагате ли премиум номера, които принуждават отговарящите клиенти да плащат повече за изпращане на SMS?

Не, SMSAPI не поддържа функцията Premium SMS. Такива съобщения обикновено са свързани с нелоялни практики, така че за да защитим интересите на нашите клиенти и техните клиенти, не планираме да предлагаме Premium SMS в бъдеще.

20. Възможно ли е обратно повикване на виртуалния мобилен номер?

Не, защото такива числа са… е, виртуални.

21. Във всяка страна ли са налични уникални имена на изпращачи?

Всяка страна има свои собствени ограничения за комуникация. В повечето случаи имената на изпращачите са маскирани от оператори с произволен номер, чужд номер или дума (обикновено това ще бъде SMS или InfoSMS).

Ако се интересувате от изпращане на съобщения със собственото си име на подател, моля свържете се с нас — ще проверим наличността.

22. Мога ли да изпращам съдържание за възрастни и спам чрез SMSAPI.bg?

Категорично НЕ!

23. Възможно ли е да направя плащане във валутата на моята страна?

Българският лев е валутата по подразбиране в SMSAPI. В случай на плащания в други валути, моля, вземете предвид банковите разпоредби и обменните курсове.

24. Купувате ли/продавате ли бази данни с контакти?

Не. SMSAPI никога няма да продава или купува бази данни с контакти.

25. Има ли система за препоръки в платформата SMSAPI.bg?

Да, свържете се с нас, за да научите повече за системата за сътрудничество.

26. Можете ли да ми помогнете да измисля концепция за кампания?

Препоръчваме да прочетете нашия блог, който съдържа новини, казуси и ръководства, които ще ви помогнат да създадете концепция за първата си кампания. Можете също така да се консултирате с нас, ние ще ви предоставим пълна маркетингова и техническа поддръжка.