Блог SMSAPI.bg
SMSAPI наръчник #07 – SMS съобщения за рожден ден [видеоръководство]
Добре дошли в седмата част на SMSAPI ръководството! В този епизод ще научите как да използвате една от най-предпочитаните функционалности на SMSAPI – SMS съобщения за рожден ден.
Прочетете повечеЗащо да използвате съкратени URL адреси в SMS съобщенията
Стандартното SMS съобщение съдържа 160 символа, но това категорично не значи, че не може да се добави допълнително съдържание. Точно тук на помощ идват съкратените URL адреси - една функционалност, която пренасочва получателите към даден уебсайт. Изключително ефективен за маркетингови кампании, този инструмент комбинира в себе си бързо доставяне и висок процент на отваряне на SMS съобщенията. Нека ви покажем как да ги използвате.
Прочетете повече3 лесни стъпки за създаване на уникална потребителска база данни
Чували ли сте за Принципа на Парето? Според него 20% от клиентите носят 80% от приходите на един бизнес. Липсата на информация за потребителите може да се окаже скъп пропуск. За да достигнете до вашата целева аудитория и да повишите продажбите си, ще е нужно да изградите своя собствена уникална потребителска база данни. Но как да я създадем? Научете тук.
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #06 – създаване на SMS кампании от файл [видеоръководство]
Добре дошли в следващия епизод на SMSAPI „Направи си сам“. След като в предишната публикация ви показахме как да изградите клиентска база данни, този път ще ви обърнем внимание на това колко е лесно да изпращате SMS кампании директно от файл в порталa на SMSAPI.
Прочетете повечеSMS за месеца на любовта
Знаете ли как да използвате силата на SMS маркетинга, за да увеличите продажбите през месеца на любовта? Един кратък SMS, може да е точно това, от което се нуждаете! Стига да го използвате разумно. Тук сме ви подготвили всичко, което трябва да знаете за правилното изграждане на подобен тип тематична SMS кампания и как да покажете малко повече любов към клиентите си. ❤️
Прочетете повече5 начина да използвате автоматизирани SMS известия
Свобода чрез автоматизация! Това трябва да бъде мотото на всеки успял собственик на бизнес и лидер на организация. Защо? Защото спестяването на време и ефективността започват чрез нея.SMS комуникацията е много повече от обикновени съобщения, ориентирани към продажбите. Разберете как вашата компания може да се възползва от автоматизираните SMS съобщения, за да подобри не само […]
Прочетете повече