Блог SMSAPI.bg
Как да подготвим бизнеса си за Черен петък 2021 – част 1
Времето минава неусетно! Лятото вече е далече зад нас и само след няколко седмици ще отворим коледните подаръци. Първият признак на празничната треска е Черният петък. Колкото и да са еуфорични тези моменти от годината, то от другата страна, а именно бизнесът, ситуацията е доста по-напрегната и натоварена. Вашите клиенти очакват най-голямата продажба за годината […]
Прочетете повечеSMS API въведение – ръководство за програмисти
Започвате ли работа с SMSAPI API? Прочетете първата част от ръководството за програмисти и нека ви преведем през пет лесни стъпки към първия ви SMS, изпратен чрез API. Както подсказва и името, SMSAPI е създадена от програмисти за програмисти. Нашите основатели искаха да подчертаят, че създадената от тях платформа е специално за IT потребители. Тази […]
Прочетете повечеСтани клиент на SMSAPI през септември и получи допълнителен брой SMS
Само до края на месец септември можете да се възползвате от страхотни промо пакети за първоначално плащане в платформата на SMSAPI. При зареждане на вашия акаунт с избран брой SMS, получавате допълнителен брой като подарък. Разгледайте специалните ни предложения по-долу:
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #04 – База данни с контакти [видеоръководство]
Добре дошли в следващата част на ръководството на SMSAPI – „Направи си сам“. В тази част ще научите как да създавате, качвате и импортирате отделни контакти или цели бази данни за бъдещите си кампании.
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #03 – SMS портал [видеоръководство]
Добре дошли в следващата част на SMSAPI Направи си сам ръководство. В този епизод ще ви разкажем колко е лесно да изпращате съобщения през SMS портала в клиентския портал на SMSAPI.
Прочетете повечеБизнес SMS съобщения – наръчник за създаване
За много бизнеси SMS съобщенията към клиенти вероятно звучат обезсърчително и нещо ненужно. Едва 12% от тях го използват в своите стратегии, въпреки че съобщенията получават 98% степен на отваряне – по-висок от всеки друг канал за реклама. Потребителите трудно дават телефоните си и реагират с недоверие към подобен вид комуникация. Ако се прилага правилно […]
Прочетете повече