Съвети
Всичко за SMS маркетинга на едно място. Независимо дали сте навлизащ в света на SMS кампаниите, или вече ги използвате активно, тук ще намерите ценни съвети, с които да подобрите резултатите на вашите SMS съобщения.
SMSAPI наръчник #10 – Управление на потребители
Това е последната част от нашето SMSAPI ръководство. В нея ще научите как да управлявате потребителите на вашия акаунт в портала за клиенти SMSAPI.
Прочетете повечеУспешен Черен Петък 2022 – мисията възможна!
Ето, че ноември вече е тук и всички знаем какво означава това – Черен петък 2022 наближава! Освен, че е любимо време на потребителите, той е приветстван и от търговците с големи очаквания. Тенденцията към предимно онлайн пазаруване в този ден на годината диктува критичната роля на Вашите дигитални рекламни кампании. За да извлечете максимума […]
Прочетете повечеВръзка за отказ в SMS кампанията
Може все още да не го знаете, но да, клиентите могат се отпишат от вашите бази данни – както за електронна поща, така и за SMS. Това е естествена тенденция и ако я погледнете от гледна точка на маркетинга чрез съгласие, тя ще ви донесе повече ползи отколкото потенциални загуби. Нека разкажем защо имплементирането за […]
Прочетете повечеSMSAPI наръчник #09 – кратки линкове cutme.bg
Добре дошли в следващата част от ръководството на SMSAPI „Направи си сам“. Сега ще научите как да използвате съкратените връзки cutme.bg като част от SMS съобщенията и да анализирате тяхната ефективност.
Прочетете повече3 начина за изпращане на SMS – API, уеб портал и приложение
До съвсем скоро, компаниите имаха две възможности за SMS маркетинг: посредством интеграция през API или чрез уеб интерфейс. Знаехте ли, че може да изпращате съобщения до групи от хора директно от телефона си? Мобилното приложение SMSAPI е нов начин за управление на SMS кампании. В тази статия ще ви разкажем за трите метода, по които […]
Прочетете повечеSMS портал – наръчник за употреба
Порталът за бизнес съобщения на SMSAPI е средство за комуникация, чрез което компаниите достигат клиентите си на мобилните им устройства. Системата за масово изпращане на съобщения позволява да се изпращат текстови съобщения до всички оператори по света. Неща, специфични за SMS маркетинга, като изпращане на съобщения от името на фирма, кратки линкове, промо кодове с […]
Прочетете повече