St-valentine-SMS-campaign

Отново настъпва това време от годината, когато всичко около нас се оцветява в 50 нюанса  червено, витрините на магазините се покриват със сърца, а по имейла започват да пристигат сладки оферти и отстъпки. Вие знаете и ние знаем – Свети Валентин наближава.

Тази дата е една от важните в календара за търговците, защото хората започват да харчат повече и дори ако Вашият магазин не предлага бонбони, цветя или бижута, има много начини да увеличите продажбите си. А ако нямате опит в изпращането на SMS-и, спокойно! Може да разчитате на нас.

В следващите редове Ви предлагаме няколко изпитани начина, които ще Ви помогнат да направите този 14 февруари незабравим чрез силата на SMS маркетинга.

Искате да започнете подготовката възможно най-рано? И правилно. Още към края на януари е добър момент да стартирате със завладяващи подгряващи кампании.

Съвет #1: Увеличете броя на абонатите за SMS

“Бихте ли ми дали телефонния си номер?”

Казват, че никога нямаш втори шанс да направиш първо впечатление. Приемете първия път, когато някой се окаже във Вашия онлайн магазин, като първа любовна среща – ключът е в детайлите и всичко се свежда до това да направите добро впечатление.

Направете добро впечателение на този Свети Валентин, като превърнете магазина си в сцена на перфектната първа среща. Но вместо да палите свещи или да пускате романтична музика, накарайте посетителите на сайта да се настроят да пазаруват чрез привличащи вниманието форми за абонамент. Мислете за тези форми като за малки сърца, които ще накарат потребителите моментално да се влюбят във Вашия бранд и специални оферти.

Един красив и навременно изскачащ прозорец (pop-up window) ще послужи като идеален финален щрих на тематичния ви декор – настройте го да се появява 15 секунди след като потенциалните клиенти се приземят на началната Ви страница. За по-деликатно присъствие използвайте плаващ бутон или форма във футъра, която ще остане дискретно в долната част на страницата и ще превърне посетителите на магазина в отдадени абонати за SMS съобщения само с едно докосване.

praznuvaite-sveti-valentin
Пример за pop-up прозорец

Използвайте цветове като червено или розово, добавете малък стимул под формата на отстъпка или безплатна доставка, за да подтикнете купувачите да станат част от Вашия SMS маркетингов клуб.

Съвет #2: Изпратете първо подгряваща SMS кампания

“Да се почувстваме уютно.”

Ако сте изиграли правилно картите си, вече имате списък с ценни телефонни номера и може да стартирате кампаниите си за Деня на влюбените! Колкото по-рано – толкова по-добре.

Привлечете вниманието на купувачите, които започват да пазаруват по-рано, с искрено послание, съчетано с привлекателна оферта. Благодарение на своята ефективност Flash разпродажбите са предпочитани от много брандове, особено по специални поводи. Сделките от типа „Купи едно, вземи едно безплатно“ също са много подходящи за Деня на влюбените, тъй като предоставят на купувачите голяма стойност и възможност да получат подарък за себе си. Помислете за еднакви чорапи, еднакви ризи, еднакви куфари.

Използвайте код за отстъпка

В нашия портал можете да генерирате автоматични кодове за отстъпки, които да вмъкнете директно в SMS нотификациите! 

Автоматичните кодове за отстъпки Ви позволяват да следите колко броя от тях са използвани и кога изтичат. 

На този етап все още не давайте големи отстъпки. За това ще имате достатъчно време по-късно.

Съвет #3: Съобщете крайните срокове за доставка

Както в бизнеса, така и в любовта е важно да не даваш празни обещания. Или с други думи, не давайте обещания, които не можете да изпълните. Един сигурен начин да загубите клиент е да объркате доставката или да не спазите срока за доставка.

Включването на информация за крайните срокове за доставка в комуникацията с купувачите е от решаващо значение. Уведомете ги, че сега е моментът да поръчат, така че пакетът им да пристигне навреме и нито един човек да не остане без специалния си подарък за Свети Валентин. Използвайте в кампаниите си фрази като „Офертата е валидна до“, „Поръчайте сега“, „Последен шанс“.

Добавете безплатна доставка само за ограничен период от време, за да направите офертите си още по-привлекателни. Това е чудесен стимул за клиентите да приключат с пазаруването си навреме и да се възползват от Вашето предложение.

Съвет #4: Поглезете VIP клиентите си

Когато планирате за Деня на влюбените, не забравяйте да се свържете с най-важните си клиенти – тези, които са останали с Вас през годините. Обърнете се към тях отделно, като им предложите първи да видят специалните Ви оферти за 14 февруари или чисто новата Ви колекция.

Създайте персонализирани кампании, насочени към клиенти, които са имали висока средна стойност на поръчките в онлайн магазина Ви или към такива, които са пазарували повече от X пъти. На тях предложете по-големи от обичайните отстъпки или по-дълги периоди за безплатна доставка и връщане.

Пакетирайте най-продаваните продукти с такива, които не се продават много. Предложете и малки мостри или лично послание, за да спечелите обичта на клиентите си за следващата година. 

Картичка с благодарност

Съчетайте маркетинговата си стратегия за SMS с награди от програмата за лоялни клиенти, за ексклузивно VIP преживяване. Подканете клиентите си да достигнат определен праг, за да се присъединят към следващото VIP ниво от лоялната Ви програма. 

Съвет #5: Финален тласък на продажбите

В последните дни преди голямата дата използвайте всяка възможност, за да се свържете допълнително с потребителите. Планирайте SMS кампании, в които давате последен шанс на купувачите да побързат преди да изтече срокът на Вашите оферти.

Започнете този последен щурм за продажби в събота (10 февруари), а след това изпратете последваща информация точно в Деня на влюбените, за да задържите вниманието върху промоциите.

Не забравяйте да използвате послания, създаващи усещане за спешност, което допълнително ще подтикне купувачите да натиснат бутона „Купи“ веднага.

Това са нашите 5 съвета за Деня на влюбените, които ще ви помогнат да постигнете успех в месеца на любовта и да накарате клиентите си да се влюбят във Вашия бранд.

St-valentine-smsapi-bg

През целия месец февруари, за всяко зареждане от 500 лв получавате още 14% бонус точки с промокод LOVE14. Не забравяйте, че можете да използвате депозита си и за следващи кампании, като например 8 март и Великден.

Заредете акаунта си в платформата SMSAPI още сега и започнете да изпращате SMS маркетинг кампании, изпълнени с любов ❤️.

Вижте още как SMS маркетингът може да Ви помогне в комуникацията с потребителите в електронната търговия.