SMS маркетинг

Разгледайте неизчерпаемия потенциал на ефективния SMS маркетинг за бизнеса.

  • Извършвайте маркетинг на текстови съобщения според вашите условия.
  • Открийте най-добрите практики и инструменти за SMS маркетинг.
  • Тествайте, наблюдавайте резултатите и подобрявайте маркетинговите послания.
  • Разширете бизнеса си в мобилния канал.

Регистрирайте се за 30 секунди и вземете безплатен SMS за старт

Определение за SMS маркетинг

SMS маркетингът представлява текстови съобщения, съдържащи реклами, промоции и други форми на насърчаване да се възползвате от специални оферти. Ефективността на кампаниите за SMS маркетинг, включително на маркетинговите текстове, е пряко свързана с качеството на базата данни и зачитането на неприкосновеността на личния живот на получателите. Не забравяйте, че всички получатели трябва да дадат съгласието си за обработване на данни за маркетингови цели (разгледайте образеца на за съгласие по GDPR за SMS маркетинг).

SMS маркетингът представлява както масово изпращане на текстови съобщения, така и специално подготвени рекламни съобщения до избрана група получатели. Прочетете, за да научите как да провеждате ефективен SMS маркетинг.

SMS маркетинг - ползи за вашия бизнес

  • Маркетинговите услуги с SMS означават, че повече покупки се правят през мобилния канал.
  • Масовите SMS-и водят до увеличаване на трафика към магазина, уебсайта (целевите страници) или приложението на компанията.
  • SMS маркетингът подобрява съотношението на стойността на целия живот (LTV) на клиентите.
  • Автоматизацията на маркетинга става по-лесна с интеграциите с електронна търговия, автоматизация на маркетинга, CRM, CDP или ERP системи.
  • Използването на софтуер за SMS маркетинг може допълнително да рационализира маркетинговите усилия, като позволява персонализирана комуникация и предоставя ценна информация за поведението на клиентите.
  • Редовното изпращане на съобщения влияе върху изграждането на лоялност и ангажираност на потенциалния клиент.
  • Маркетинговата платформа за текстови съобщения също така позволява бързи проучвания на NPS и удовлетвореността.
  • Пет възможности за създаване на база от контакти

  • 1. Онлайн пазаруване

    Електронната търговия вече е м-търговия. Възползвайте се от данните за клиентите от системите за автоматизация на маркетинга и CDP, за да разработите цялостни маркетингови стратегии, които интегрират SMS с други маркетингови тактики. Успешна покупка в онлайн магазин е чудесен момент да поканите клиентите да се абонират за текстови съобщения с ексклузивни оферти.

  • 2. Пазаруване

    Пазаруваме със смартфони в ръка, сравняваме и търсим изгодни оферти. Достигнете директно до мобилните телефони на клиентите с вашите оферти - поставете таблет с формуляр на касата и ги насърчавайте да се регистрират за SMS маркетинг в магазините или заведенията за услуги.

  • 3. Клубове за лоялност

    Стартирайте нов канал за комуникация с най-лоялните клиенти на вашата марка. SMS услугите популяризират продукти и предоставят съдържание, съобразено с нуждите и навиците на тясната аудитория на програмите за лоялност на клиентите.

  • 4. Социални медии, външни и традиционни медии

    Добри източници на нови клиенти ли са социалните медии, пресата, радиото, телевизията или широкоформатната реклама? Креативните кампании, CSR и конкурсите, насочени към взаимодействие и ангажираност, са вашите инструменти за тяхното получаване.

  • 5. Търговски изложения, конференции, масови събития

    Насочете вниманието към марката си на масови събития и събирайте контакти на потенциални клиенти и бизнес партньори вместо визитки. Прилагането на целеви кампании за SMS маркетинг може значително да подобри ангажираността и възвръщаемостта на инвестициите. Добавете кратки текстови съобщения към комуникационния микс преди, по време и след събитието.

Шлюз за текстови съобщения за бизнеса

Професионалният портал за съобщения е повече от текстови маркетинг, MMS и VMS! Вижте какво още ще спечелите от регистрацията в SMSAPI.

  • Send text message marketing anywhere in the world

    Изпращане на маркетингови текстови съобщения навсякъде по света

    Текстовите съобщения са златният стандарт, тъй като всеки телефон и смартфон може да получава и изпраща съобщения. Новите абонати от цял свят са в обсега на вашите кампании. Всичко, което трябва да направите, е да ги помолите за телефонните им номера, да се съгласят с SMS маркетинга, да научите предпочитанията им за покупка и да ги убедите да направят покупка.

  • Automate SMS notifications, payment reminders and 2FA codes

    Автоматизиране на SMS известия, напомняния за плащане и 2FA кодове

    Маркетинговите кампании с SMS са само първата стъпка. След успешната продажба е време за образцово обслужване на клиентите - известия. Комбинирайте услугата си за SMS маркетинг с инструментите си за електронна търговия и CRM и изпращайте текстови съобщения за важни въпроси, напомняния за срещи, внезапни промени, статуси на поръчки, доставки и оплаквания.

    Можете да използвате SMS известия в над 200 системи, интегрирани с SMSAPI, и като създадете връзка с SMS API. Също така предоставяме готово решение, което подобрява сигурността на влизането в системата. Разгледайте приложението SMS Authenticator, с което ще активирате SMS като компонент за оторизация за предаване на кодове за проверка.

  • Text message marketing is compliant with GDPR

    Маркетингът с текстови съобщения е в съответствие с GDPR

    Подобно на всеки друг метод за комуникация при продажбите, маркетинговата кампания чрез SMS включва оферти и промоции и попада в обхвата на правилата на Общия регламент за защита на данните (GDPR). Затова, преди да изпратите SMS съобщения на клиентите си, се уверете, че имате съгласие за обработка на данни за маркетингови цели. Най-лесният начин да направите това е на етапа на получаване на телефонен номер - добавете квадратче с отметка GDPR съгласие за изпращане на маркетингови SMS.

  • Инструменти за SMS маркетинг за повишаване на ангажираността на клиентите

    Съдържанието на едно SMS съобщение е само 160 символа, без снимки, видео или звуци. Практиката обаче доказва, че това е достатъчно, за да се създадат интересни съобщения. Разгледайте инструментите, с които разполагате за вашата SMS кампания.

    • Поле за изпращач на текстово съобщение (брандиране на SMS)

      Осигурете разпознаваемост на марката - задайте името на компанията вместо номера. С един замах ще подобрите SMS кампанията си и ще увеличите ангажираността, коефициента на конверсия, коефициента на отваряне на SMS (open rate) и коефициента на кликване върху връзката (CTR). Освен това получателят на съобщението ще вижда марката в лентата за известия. Въпреки това не можете да отговаряте на съобщения с вашия идентификатор на изпращача. Брандирането на SMS е безплатно.

      Поле за изпращач на текстово съобщение (брандиране на SMS)
    • Получаване на SMS съобщения онлайн

      Двупосочната SMS комуникация ви позволява да обменяте информация с клиентите си. Провеждайте креативни маркетингови дейности, NPS и проучвания на удовлетвореността. Обработвайте поръчки и срещи чрез SMS. Вашите клиенти няма да плащат допълнително за изпращане на съобщения.

      Предоставяме номера за получаване на SMS в два формата: 9 или 4-5 цифри. Използвайте кратък код или кратък SMS номер, за да разширите аудиторията си и да намерите нови клиенти в социалните медии и традиционните медии, като билбордове, преса, радио или телевизия.

      Получаване на SMS съобщения онлайн
    • Персонализирани съобщения

      Усъвършенствайте съдържанието на текстовия маркетинг с динамични параметри - променливи, които софтуерът за маркетинг на текстови съобщения замества със съответната информация. Добавете име, любима продуктова категория или адрес и изпратете персонализирана SMS кампания. Персонализирането на съдържанието е отлично решение, поради което повечето компании адаптират съобщенията към потенциалния клиент.

      Персонализирани съобщения
    • Масови SMS съобщения с кратки връзки

      Всеки телефон получава и изпраща текстови съобщения дори без достъп до интернет. Съкратените връзки ще ви помогнат да насочите потенциалните си клиенти обратно към вашия уебсайт. Съкращаването на линкове спестява ценни символи, въвежда анализ на трафика и, най-важното, пренасочва получателите към продуктовата страница със специалната оферта.

      SMS рекламата се отличава с един от най-високите проценти на кликване върху връзката (CTR) - не пропускайте тази възможност. Не забравяйте да предшествате съкратената връзка с призив за действие (CTA), за да ангажирате клиентите.

      Масови SMS съобщения с кратки връзки
    • SMS съдържание: уникални стойности и кодове за отстъпки

      Как може да се подобри ефективността на една SMS кампания? Включете в съдържанието на съобщението кодове за отстъпки, напомняния за нови оферти, промоции на допълнителни продукти или предложете безплатна доставка. Анализирайте степента на използване на кодовете за отстъпка и получете представа за ефективността на SMS маркетинга.

      SMS съдържание: уникални стойности и кодове за отстъпки
    • SMS програми за лоялност

      Мобилният маркетинг чрез SMS достига директно до клиентите, заобикаляйки спам маркетинга по електронна поща и претоварените със съдържание стени на социалните медии. Това е шанс да се стимулират конверсиите от лоялни клиенти. Създайте SMS програма за лоялност и изпращайте ексклузивни отстъпки, оферти и новини на клиентите, записани в програми за лоялност.

      SMS програми за лоялност
    • Маркетинг на съдържанието: страхът от пропускане на механизма и още

      Повечето SMS съобщения се прочитат пет минути след изпращането им. Ето защо можете успешно да използвате промоционални кампании с кратък срок на годност. Използвайте FOMO (страх от пропускане) и други механизми, за да увеличите броя на отговорите. Ограничете промоцията до няколко часа, напишете призив за действие (CTA), прецизно изберете групата и планирайте съобщенията и наблюдавайте как колоните за продажби растат.

      Маркетинг на съдържанието: страхът от пропускане на механизма и още
    • Таргетиране на маркетинга с текстови съобщения

      Данните от онлайн системите за продажби и маркетинг са основа за стесняване на групите от аудитория, т.е. за по-добро таргетиране на SMS маркетинга. Използвайте ги, за да създавате съобщения, съобразени с целите и задачите на вашата SMS кампания. Изпращането на целеви съобщения е още една стъпка към подобряване на ключовите показатели за ефективност.

      Таргетиране на маркетинга с текстови съобщения
    • Проучвания, анкети и SMS проучвания

      Конкурсните SMS анкети са популярен начин за повишаване на разпознаваемостта на марката и изграждане на база от аудитория в различни индустрии. Използвайте ги по време на събития, в медиите или на вашия уебсайт. Можете да изследвате удовлетвореността на клиентите по два начина: изпратете съобщение с връзка към анкетата или използвайте приемащ номер. Вторият вариант е по-бърз и по-удобен - просто напишете обратно на SMS-а.

      Проучвания, анкети и SMS проучвания
    • Система за отказване от SMS (Unsubsc.me)

      Абонирането за SMS комуникация на дадена компания не е решение за цял живот. Ние предлагаме готов инструмент, с който клиентите ви могат да се отпишат от базата данни за контакти. Запознайте се с Unsubsc.me - нашата система за отказване от SMS. Единственото, което получателят трябва да направи, е да кликне върху връзката, за да спре бъдещите текстови съобщения. Инструментът също така ще ви помогне едновременно да изчистите базата си от много незаинтересовани получатели.

      Система за отказване от SMS (Unsubsc.me)

    Ефективни SMS маркетингови послания - проучване и анализ на кампанията

    Запознайте се с осемте фактора, чрез които ще определите и измерите ефективността на SMS маркетинга.

    • Доставимост - основният фактор, определящ ефективността на маркетинга с текстови съобщения. В случая на SMSAPI тя е 99,9%. Пропускателната способност на нашата SMS платформа е повече от 6 милиона съобщения на час. Дори най-голямата масова SMS кампания ще достигне до мобилните телефони на клиентите в рамките на няколко секунди.
    • Качество на базата данни - начинът, по който придобивате контакти, и актуалността на данните са от основно значение за ефективността на вашите изпращания. Оптимизирайте SMS комуникациите, като извършвате редовно почистване на групите си от получатели.
    • Процент на отворените съобщения - процентът на отворените съобщения е базов показател за ефективността на този комуникационен канал. Коефициентът на отваряне на текстовите съобщения е 69% през първите пет минути. Допълнителни фактори, влияещи върху степента на отваряне на маркетинговите ви усилия, са презаписването, честотата на изпращане, времето за доставка и историята на комуникацията.
    • CTR на линковете - получателите са склонни да кликнат върху линковете в съдържанието на SMS, стига да сте предали правилно ползите от посещението на сайта.
    • Процент на отказване - използвайте механизма за отказване от SMS, за да проверите дали съдържанието ви наистина е съобразено с групите от аудиторията.
    • Посещаемост на сайта - увеличаването на посещаемостта от мобилни устройства скоро след изпращането на масови маркетингови текстови съобщения е първият признак за успешна рекламна кампания. Кратка връзка в кода за проследяване UTM ще позволи задълбочен анализ на ефективността на SMS маркетинга. Проверете поведението на потребителите и пътя на клиента от текстовото съобщение до конверсията и след това.
    • Конверсия - увеличаването на продажбите или конверсиите след SMS кампания е знак, че съобщенията ви са постигнали целите си.
    • Индикатор NPS - планирайте редовни SMS проучвания на лоялността NPS и наблюдавайте промените в нагласите на клиентите.

    Маркетинг с текстови съобщения - препоръки

    Лукаш Гапа

    Auto awa

    Лукаш Гапа

    SMS кампании и изграждане на взаимоотношения

    Работейки с SMSAPI, ние достигаме до нашата аудитория бързо и директно. Даваме отстъпка по-рядко, отколкото по-често, и в същото време ловуваме за ситуации, в които можем да добавим нещо от себе си. Определено е по-евтино и по-лесно да запазим съществуващите клиенти, отколкото постоянно да придобиваме нови. Много е просто - ако веднъж спечелите клиент, с когото успеете да изградите положителна връзка - ще спечелите повече.
    Войчех Чочолович

    Джино Роси

    Войчех Чочолович

    Многоканална комуникация с клиентите

    SMS съобщенията са основен инструмент в маркетинговите дейности на Gino Rossi. Постоянният контакт с нашите клиенти оказва реално въздействие върху обема на продажбите. Публикациите потвърждават, че SMS е един от най-добре работещите канали за маркетингова комуникация. Въпреки това си струва да се помни, че е необходимо да се комбинират канали като SMS с електронна поща, за да се осигури максимален ефект. Такива кампании дават най-добри резултати.
    Войчех Томашевски

    Answear.com

    Войчех Томашевски

    Предимства на маркетинговите кампании с SMS

    Избрахме канала за SMS заради личната връзка, която създава с получателя. Използваме съобщенията за по-големи кампании няколко пъти годишно, а за да повишим ефективността на кампанията, комбинираме едновременно и други маркетингови канали, което определено се отразява на конверсията. Опитът ни показва, че кампаниите, съчетаващи имейл и SMS, могат да постигнат до 30% по-високи резултати.

    Как да изпратите SMS маркетингова кампания?

    Извършвайте SMS маркетинг по удобен за вас начин: директно от клиентския панел на SMSAPI, като използвате функциите за автоматизация на интегрирана система или чрез връзката си с интерфейса SMS API. Как да започнете?

      SMS маркетинг в шест стъпки:

    • Създайте безплатен тестови акаунт (бърза регистрация)
    • Проверка на данните на вашата компания
    • Настройка на полето за изпращач на SMS
    • Подготвяне на база данни с контакти и съгласия по GDPR
    • Създаване на ангажиращо SMS съдържание
    • Изпращане на SMS кампания до вашите клиенти

    Регистрирайте се безплатно

    Регистрирайте се за 30 секунди и получете безплатен SMS за начало!

    Създайте акаунт