SMS маркетингът представлява текстови съобщения, съдържащи реклами, промоции и други форми на насърчаване да се възползвате от специални оферти. Ефективността на кампаниите за SMS маркетинг, включително на маркетинговите текстове, е пряко свързана с качеството на базата данни и зачитането на неприкосновеността на личния живот на получателите. Не забравяйте, че всички получатели трябва да дадат съгласието си за обработване на данни за маркетингови цели (разгледайте образеца на за съгласие по GDPR за SMS маркетинг).
SMS маркетингът представлява както масово изпращане на текстови съобщения, така и специално подготвени рекламни съобщения до избрана група получатели. Прочетете, за да научите как да провеждате ефективен SMS маркетинг.
SMS маркетинг - ползи за вашия бизнес
- Маркетинговите услуги с SMS означават, че повече покупки се правят през мобилния канал.
- Масовите SMS-и водят до увеличаване на трафика към магазина, уебсайта (целевите страници) или приложението на компанията.
- SMS маркетингът подобрява съотношението на стойността на целия живот (LTV) на клиентите.
- Автоматизацията на маркетинга става по-лесна с интеграциите с електронна търговия, автоматизация на маркетинга, CRM, CDP или ERP системи.
- Използването на софтуер за SMS маркетинг може допълнително да рационализира маркетинговите усилия, като позволява персонализирана комуникация и предоставя ценна информация за поведението на клиентите.
- Редовното изпращане на съобщения влияе върху изграждането на лоялност и ангажираност на потенциалния клиент.
- Маркетинговата платформа за текстови съобщения също така позволява бързи проучвания на NPS и удовлетвореността.